неділю, 26 жовтня 2014 р.

Розвиток розчарування та зради

  З самого заголовку зрозуміло до чого я веду,але почну не з цього. Довго збираючись з думками та шукаюч основу цьому - я все ж прийшов до одного висновку,який по-можливості я розберу.

   Існує три етапи,а точніше методи  по якому діють так звані життєві стратеги. Перший - використання людей. Другий - спільне коло довіри. І третій,думаю найпростіший - прямі стосунки. Кожен з них веде до одного,але веде по-різному.

  І почну я з третього ,так як він самий простий. Людина ставить свою думку вище думки інших і кожен зараз це відрікає,але це і є людська природа. Цього скільки не відрікай,але залишиться так само.
В першу чергу ти допоможеш бомжу,чи купиш собі поїсти? - Собі. Бомж купить собі спиртних напоїв,і ті хто не бачать справжньої жорстокості та бридкості - запронуйте їм шматочок хліба замість грошей. Навіть вони ставлять свої пріорітети вище інших у своєму становищі. 
 Вів я до того,що коли ми спілкуємось з людину і ці стосунки йдуть вище й вище ,то і ми отримуємо від цього певне задоволення,естетичне задоволення від приємного спілкування. І ось досягається певний рівень,коли ейфорія зникає і ми не намагаємось знайти центр спілкування,а шукаємо собі вигідного чогось.Ти перестаєш вслуховуватись в людину,і самим простим проступком вона може зіпсувати всі стосунки. Розчарування не приходить саме,воно приносить з собою непорозуміння,яке дуже важко розібрати. Це як гора,яка бере початок з малого,щоб зрозуміти корінь непорозуміння - потрібно знайти самий малий,але  корінь проблеми.


 Теорія №2.  Ніколи не задумувались над такою вкладкою в житті,як "Спільні друзі"? Ти є тим,з ким ти спілкуєшся,і ти не просто тягнешся до людей,але й стаєш схожим на них. Це не просто слово,не просто якесь значення. Насправді це це велика сітка,яка може пов"язати тебе з людьми вищих кіл. Наприклад:
Маючи певне захоплення,як "діджеїнг" - я шукав та просився в друзі до знаменитих діджеїв,але вони не приймали мої заявки,тимпаче не відповідали на приватні повідомлення. І ось коли я почав додавати та знайомитись з менш відомими друзями цієї людини,аж тоді вона прийняла мою заявку та відповіла. Так я мав досвід спілкування з кращими діджеями країни.

Просто,як людину тебе ніхто не сприйме,якщо ти нічого не досягнув в житті,якщо ти ніхто і лише на початку свого життєвого шляху. А ось коло спілкування збільшує твої шанси. І не важливо хто що каже,коли і як ти вступив в це коло. Важливо буде коли тебе перестануть критикувать,і почнуть заздрити,коли ти вийдеш на вищий рівень за них.
Не максимально внятно,але я спробував пояснити свою другу теорію "Спільних друзів". І переходжу до такого фінального питання: "Ти впевнений,що тебе так ніхто не використовує?". Жаль буде,якщо тебе використають і ти нічого не добившись пролітаєш? Так плавно переходжу до останнього етапу - використання людей,або "йти по головах".
  З самого початку я розбирав таке питання як "Чому?",а ось самий фінальний етап-розв"язка всього цього. Поєднавши два попередні етапи в щось одне - виходить третій. "Людина має та ставить свою думку вище думки інших" + "Коло спільних друзів виводить людей на інший вищий рівень,але і самому не хочеться втрачати вищий рівень" = "Поставивши собі мету можна спокійно йти в кола і виділятися з них,щоб йти вище". Хіба все не просто? Є успішні люди,що самі досягли свого,а дехто через корені сімей. Хто сам все досягнув,той розуміє,яка ціна цьому. Скільки хитрощів людина використовувала і все ж вийшла до свого опередивши інших людей,з якими він колись спілкувався.
  Тепер в житті є  вибір - самотній успіх,або стабільне НЕ максимальне життя. Вибір стоїть завжди і його прийняти будь-коли. Ніхто ні від чого не застрахований.


Я висловив свою думку,коротко розібравши питання "Чому ми зраджуємо людей,розчаровуємо". Можливо не максимально. Чекатиму критики та доповнень. 
Картини художника Валентина Губарева (AdMe)