пʼятницю, 22 серпня 2014 р.

Гарячий ранок в Городищі




Напевно навіть ніхто не міг підозрювати ,що саме таке станеться в нашому тихому Городищі... За все життя я напевно не бачив такої великої на бурхливої катастрофи на свої очі, не брав участі в такій масовій згуртованості...



   О шостій годині ранку я прокинувся від великого вибуху, що лунав з боку залізничного вокзалу. Максимально швидко я одягнувся і взявши телефон вибіг на двір, коли мої пристарілі сусіди уже кричали максимальну к-сть причин гігантського стовбу чорного диму. Звісно ж я відразу побіг на місце катастрофи... Я був в жахові... Якась чорна горюча речовина заповнила дорогу та двори. Така собі мобілізація пройшла миттєво і в чому я побіг туди,в тому я і почав допомагати на той час не великій кількості людей,яка хоч якось допомагала загасити полум"я. Окремі люди,які живуть поблизу лише збирали речі та тікали. Але й згодом почали стягуватися всі молоді хлопці,які тільки й можна. Дим був наскільки їдким ,що дихати було важко навіть через промочений світер.
 Згодом почало моросити і полум"я підскочило,пройшла якась реакція і все потемніло максимально. Пересуватися навприсядки було важко і так нічого не було видно.
  Зібравшись хлопці і чоловіки розділились на бригади і пачали гасити та закидати розділені області на такзвані бригади. Дехто гасив,дехто робив огорожу,щоб нафта не текла до домів...
Звісно не обійшлось без жертв майна.

  З часом приїхали пожежники та людей збиралося все більше і більше і до десятої години ми все ж змогли приглушити стихію. Версії теракту відкинули,тя його спростували і знайшли справжню причину. Потяг зійшов з колії,тобто самі цистерни з нефтопродуктом.



















 Дуже вдячний людям за таку згурпованість та швидкість. Задіяли всі сили і всі були такі дружнію Справжня братня сила!)
Вибачте за якість фото..
 (Тут скоро буде відео з місця подій)

22 серпня/августа/08 2014 - Horodysche (Городище), Cherkasy (Черкаська обл.), Ukraine(Україна)
Рятувальники пояснили масштабну пожежу в Городищі сходженням з рейок 20 цистерн з нафтопродуктами - ТСН