середу, 13 серпня 2014 р.

Саморозвиток сучасного дегенератного світу?

В Привіт,дорогі читачі!
Наважився і трішки склав свою думку в одне ціле,щоб створити пост #2.
  Хочу розповісти про певний саморозвиток. Адже всі хочуть ставити краще і розвиватися? Можливо ще не всі це розуміють,але все починається зі школи,але і не все вона дає. Багато чого там тупого і навпаки. Я в школі не був розумним,а зараз тимпаче,але коли час складаю думки і доходжу до певного висковку: "Бери від життя найкраще". Не в плані самих кращих аксесуарів, модної одежі чи елітного алкоголю. Це також важливо,але будь-яка людина можна вільно жити і обходиться без цього. Я за те,що якшо є вибір між "залишити велике минуле сіре життя" і "піти нове незвідане зі старту",то я вибрав би другий варіант,ну звісно якщо твоє життя не ідеальне для тебе.
  Не потрібно все кидати і шукати нове місце для життя,роботи і тд. Шукати золоту середину також важливо,яка у випадку невдачі зможе хоч трішки тебе витягнути.
Потрібності людини,якщо судити,що вона пішла від мавпи врази зростають з кожним роком. Уже руки не виконують роботу мавпи,а тягнуться до айфона погладить та покормить віртуального кота. Організм звик отримувати солодку колу, щоб запить нажрані калорії і тд. Багато цього розуміючи я намагаюсь відмовляти собі в алкоголю, в довгих літніх гулянь та сонних ранків до обіду. Здається краще вести життя як "чистий сік,без мякоті". Тобто залишати саме потрібне і чимось присягати теорії мінімалізму - спродай речі,які не носиш і не використовуєш,залишивши потрібне для повноцінного життя,без ніякого халялю. Ось такий трішки зменшений життєвий приклад з мого нещодавно введення в життя: пити лише негазовану звичайну воду,тя гази шкідливі,як для шлунку так і для моїх і так понівичених зубів. А хіба це не бонус?  Економія + збереження здоров'я. Так і я з нещодавна, тобто з минулої п'ятниці почав вранці бігати і після пробіжки облитися холодною водою - це також подвійний бонус.
  З цими життєвими похвалами я відбився від теми. Суть в тому,що кожна людина може зробити своє життя кращим без ліні,без зайвих затрат. Залишається лише натхнення та підтримка? А ось як вам таке:"якщо людина впевена у своїй справі і готовий до неї йти не зважаючи на думку оточуючих,то все вийде". Я знаю хлопця,який з самого дитинства займається футболом - Влад Луценко. Він менший в роках від мене,але щоразу як я його бачу, то я бачу його запал до цієї справи. Адже багато хлоців хотіли стати футболістами в нашому місті,а стають лише найкращі,які йдуть до цього.
  Багато людей відрікають від мого "блогінгу". А ось я вірю,що ми розвиваємось і способи отримання інформації також. Медіа-інфо останніми роками набагато переганяє текстову. Адже вам зручно дивитися новини,чи їх читати в газеті? Зручно людям які отримували так усе життя. Я вірю, що моє певне хоббі принесе плоди. І я дуже вдячний людям,які мене підтримують,вірять в мене,чи просто дивляться мої відео додаючи статистики переглядів,яка для мене немаловажливо. Просто робіть все для свого успішного життя,без думки хейтерів.

Такий блог склав,надіюсь я зміг трішки донести свою думку до Вас! Дякую:)