вівторок, 2 грудня 2014 р.

"Я просто їв овсянку" - афтерпаті


POV - point of view,тобто погляд від першого лиця...Чому? - Я намагаюсь більше спілкуватися з глядачами ,розповідать ,відповідать ,та розповідати про оточуючий свій. Це був перший випуск "ПАВ",що трішки не вдався зі звуком. Хоча я був радий викласти відео в мережу за такий довгий проміжок часу,і відразу підвернулась можливість поїхати на Новий Канал. Цікаво? - Дивись відео:
Не повірите,але спочатку я був злий на новий канал,що не потраплю на шоу,а зараз ні краплі не жалкую. Після цього сірого масиву відмов в мій бік,мені все ж посміхнулась доля і зміг познайомитись з Наташою Шелягіною (ота дівчина з Розетки),знявся в її влогові та передачі,яка згодом буде на телеканалі "НЛО ТВ" з епічною назвою "Шелягіна проти зомбі". Так що шукайте мене в ефірі,надіюсь сам буду знати коли з'явлюсь в ефірі. Чесно
навіть не уявляв,хто може її не знати,але кого не запитаю,то ніхто не знає хто це,жаль... А от я Вам розповім,що і до чого: окрім того,що це просто позитивна людина на відео,які просто приємно переглядати,а ще вона не зруйнувала мої сподівання на реальному житті. Смішна та комунікабельна людина,проста в спілкуванні. Не дивлячись на її зірковий статус (особисто я  так це бачу),вона не пафосна та не зазнана. - це головна героїня шоу,в якому я просто взяв участь,а це ж не всі приємні знайомства... Плюс до всього цього я вже один раз пережив

Новий Рік,і даремно не прийшли люди,яких я запрошував,адже зірвати голос під ТНМК,отримати медіатор від группи ТіК та поплясати з Джамалою , Піанобоєм та Другою Рікою і за це отримати гроші. Не кожному таке дійство дане. Тому,як можу,так і урізноманітнюю своє життя. Все буде добре!