пʼятницю, 14 листопада 2014 р.

Шукаю натхнення

 Радий вітати знову,а можливо вперше на моєму блозі - збір непотрібних сторінок,яких ніхто не читає,а я стараюсь...

  Якось це все дивно,але я відчуваю себе краще,коли пишу та висловлюю свою думку. Зникає агресія якась,яка накоплюється протягом дня,якийсь маразм чи тому подібні речі. І як кожна людина я хочу,щоб мою точку зору почули,побачили,прочитали та зрозуміли. Адже я виливаю себе без того,що хтось на це зверне увагу.Як і ви я хочу бути почутий без якоїсь фальшивої уяви,що так і є. І я вирішив зробити певний відео-тег,або конференцію,чи стрім(stream -пряме відео-включння) до своїх блогів. Не кожному хочеться читати,так як і мені. Я не люблю навіть перечитувати свій блог,те що я сам писав :D
 Кожному по-різному доводиться сприймати інформацію,кожному також по-різному комфортно сприймати. Тому вирішив зробити декілька нових рубрик відео,які всіх по-своєму затронуть та будуть цікаві для різної аудиторії:


  •  TODay - по всій ймовірності це буде щотижневий (якщо випадаме така можливітсь) відео-блог,в якому зібрані основні новини України та всього світу у моїй песемістій та в якомусь плані неадекватній точці зору та якимось коментарем. Цікаво вам буде почути мою точку зору та примусити мене читати новини ;D ?
  •  POV -ті ж самі влоги в іншому форматі,в іншій обробці. Щоб різні хейтери не кричали,що я в когось "злизую" влоги,віднині це буде "POV" та буде мати зовсім інший формат. Чи продовжувати мені їх знімати?
  •  SPOT - незвичайна назва,але це відеоформат того самого мого інтернет блогу,тільки ж трішки мінімалістичніше у блозі. Без переживань,я блог не перестану вести. Декому лінь читати,тому пропоную мою точку зору у відео. Так же простіше і аудиторія,що вислухає мою точку зору зросте,звісно мені буде дуууже приємно. Що скажете?
  •   TAG - звісно тупість,такого по-інтернеті багато та для цього є ask.fm,але можливо комусь цікаво дивитися відео у форматі ТЕГ (питання-відповідь). Це будуть ті самі питання на мій аск,хто що хоче про мене дізнатися. Адже на аск мені приходять багато питань,на які я рідко,але відповідаю у лінивій формі. А це відео,на ньому я намагатимусь старатися. Хто хоче дізнатися про мене більше?
  •   DIY - це така фігня в прямому сенсі цього слова,тобто ручна робота. Різні хитрощі та цікаві речі,які можна створити своїми руками у відео. Такого багато,але можливо буде і поповнення від мене! Хтось примусить мене працювати руками?
  •   DISLIKE  - це буде мені найбільш по-душі,адже останнім часом в мені зникла якась позитивна та вічно усіхнена людина та я готовий все критикувати. До цього мене наштовхнули блоги одного канадського блоггера і це доречі цікаво. Звісно так,це погано когось критикувати при моєму низькому становищі в суспільстві,адже я нічого не добився та більш всього такого не станеться,щоб я якось виросту. АЛЕ! Але можливість критикувати фільмі - це класно. Я люблю кіно,але часто бачу в нього наскільки багато тупостей,які б я міг описати та розібрати в деталях. Простіше: які фільми не потрібно дивитися. Готові на хвилю негативу?





  Напевно все. Це все,що видавив мій мозок,тепер він тиждень не працюватиме,але я щиро надіюсь на вашу активність.Можливо в кого буде доповнення щодо відео,щодо інших форматів - буду радий вислухати,обговорити а тимпаче співпраці щодо цього. Голос за Вами!
P.s. цей блог я все ж перечитав перед його опублікуванням