суботу, 9 серпня 2014 р.

Перший запис в блозі

     Незнаю,чи це новина,чи це просто забава для мене і для деяких моїх не багато численних,але читачів-глядачів,але ж за результатами голосування - я відкрив новий блог!

     В своєму попередньому блозі я писав майже тиждень і після цього закинув блог. В мене не було жодних творчих ідей, жодних інформаційних подій які б могли зацікавити або ж здивувати читачів блогу,я просто концентрував події навколо себе та писав про них.

    Пройшов певний час. Я підріс. Думаю і маю надію,що став розумнішим. Зараз спробую вести блог не так часто,як попередній,але з розумом. Підбирати теми, детально планувати та роздумуватиму,як все ж припіднести інформацію читачеві,детально намагатимусь додавати графічного матеріалу для більшого та конкретнішого опису.

 А поки я знімаю свої "Влоги" (відео блог),для тих людей,які кажуть:"Знайди свою фішку!" , "Чого ти злизуєш у Шапіка слово влог?" і т.д. - одне просте пояснення. На світі багато відео блоггерів,і я впевнений,що кожен з них хоч раз,але знімав влог,як мінімум раз. Багато так і ведуть свою діяльність. Це як щоденник у форматі відео,як своє реаліті шоу. Я роблю просто те,що мені подобається і з часом я знаходжу людей,яким це подобається,яким цікаво дивитися. Шапік для мене не приклад. Зізнаюсь,що ця галузь в Росії набагато краще і сильніше розвинута,чим в Україні,тя і блоггери в Росії чесно кажучи кращі. Нажаль я рівняюсь на них,а не на Шапіка. Тому не вважайте мою "схожість" з ним якимось плагіатом. Можливо я один з маси його глядачів,я чомусь то вчусь в нього,але я не рівняюсь прям точно на нього.
 Слова: "Роби те,що ти любиш. Люби те,що робиш" - не дають мені опустити руки та здаватися під будь-яким тиском.


 Це був перший пост в моєму новому блозі! Надіюсь на вашу прихильність та увагу!