четвер, 19 березня 2015 р.

Блог песиміста та невастника життя

Даним постом я просто пожаліюсь на все,і розповім плюси цього😁

  Сьогодні прокинувшись я не знав скільки годин,який сьогодні день,де і взагалі навіщо я саме тут в даний момент знаходжусь. Останні пів місяця я веду кочуючий та не зовсім правильний спосіб життя,як би це хотілось. Попри всій моїй відвертості до оточуючих та свого життя - я все це ненавиджу. Я ненавиджу своє оточення,спосіб життя,діяльність,та в частині свою країну,за людей,які нею керують.
  Усвідомлюючи цей весь негатив всередині,який у мені накоплюється - я його і до себе притягую. Небажання вести певний спосіб життя не робить нас щасливішими,ми тільки притуплюємо своє Я,нагнітаємо самих себе,знищуємо свій ідеалізм та мрії. А чому б не відмовитися від того,чого ти не можеш досягти,не рвати себе ? І це все різнобіжно: правильно та навпаки.


  Спробую виплескувати з себе позитив,добро,приємні слова та емоції. Цей досвід надіюсь піде мені на користь,і життя обернеться в кращий бік. Про цю практику напишу в наступному блозі. Щасти вам😄👍